Καλωσορίσατε στο ιστολόγιό μου

Γεια σας! Σε αυτό το ιστολόγιο μπορείτε να δείτε τα projects και τα εκπαιδευτικά προγράμματα που έχουμε υλοποιήσει στα δημοτικά σχολεία που έχω υπηρετήσει μέχρι τώρα. Επίσης υπάρχουν ιδέες που μπορείτε να εφαρμόσετε ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία της τάξης σας σε διάφορα μαθήματα. Χρησιμοποιήστε ελεύθερα το υλικό που παρέχεται και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για περαιτέρω πληροφορίες.
Πολλές φωτογραφίες, στις οποίες είναι ευδιάκριτα τα πρόσωπα των παιδιών, έχουν σκόπιμα παραμορφωθεί. Στις ελάχιστες φωτογραφίες όπου φαίνονται πρόσωπα παιδιών, έχει δοθεί η απαραίτητη γραπτή γονική συναίνεση.

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016

"Σωστό ή λάθος" μετά από μια σχολική γιορτή

   Γιατί μία σχολική γιορτή να περιέχει μόνο θεατρικά, τραγούδια και ποιήματα; Γιατί να μην υπάρχει κι ένας διαγωνισμός ερωτήσεων στο τέλος; Οι γιορτές δε γίνονται μόνο για να δούμε αλλά και για να μάθουμε. Πριν την έναρξη της γιορτής, πείτε στα παιδιά πως μετά το πέρας της θα ακολουθήσει ένας διαγωνισμός ερωτήσεων "σωστού-λάθους" (είναι κι ένα κίνητρο για τους μαθητές να παρακολουθήσουν προσεκτικά, χωρίς φασαρία!!). 
   Μόλις τα δρώμενα τελειώσουν, δώστε στην κάθε τάξη από μία καρτέλα που από μπροστά γράφει "σωστό" και από πίσω "λάθος". Μπορείτε να χωρίσετε τις ομάδες ανάλογα με τη δυναμικότητα των τάξεων του σχολείου σας. Θα έχετε ετοιμάσει από πριν ερωτήσεις που θα αφορούν τα δρώμενα που παρακολούθησαν τα παιδιά. Κάθε φορά που θα λέτε μια ερώτηση θα δίνετε λίγα δευτερόλεπτα στις ομάδες για να συσκεφθούν και στη συνέχεια με το σύνθημά σας, ένας αντιπρόσωπος από κάθε ομάδα θα σηκώνει ψηλά την καρτέλα με τη σωστή απάντηση.
   Μπορείτε να σημειώνετε το σκορ σε χαρτί του μέτρου ή σε πίνακα, αν υπάρχει διαθέσιμος στην αίθουσα εκδηλώσεων. Εμείς υλοποιήσαμε τη συγκεκριμένη δραστηριότητα στη γιορτή του Πολυτεχνείου. Ένα από τα δρώμενα που παρουσιάστηκαν ήταν το θεατρικό που θα βρείτε σε αυτόν τον σύνδεσμο: Θεατρικά στιγμιότυπα. Το θεατρικό το πήραμε από το υλικό του ιστότοπου www.e-selides.gr, όπου ήταν αναρτημένο από τον κύριο Άγγελο Μπαστέα. Παρακάτω θα βρείτε ορισμένες ενδεικτικές ερωτήσεις "σωστού-λάθους" που κάναμε στα παιδιά μετά το θεατρικό. 

1. Κατά την περίοδο της χούντας ο λαός δεν μπορούσε να μιλήσει ελεύθερα.
2. Κατά την περίοδο της δικτατορίας δεν υπήρχαν κατάσκοποι που παρακολουθούσαν τι λες και τι κάνεις.
3. Κατά την περίοδο της δικτατορίας επιτρέπονταν οι συγκεντρώσεις πολλών ατόμων.
4. Το σύνθημα των φοιτητών ήταν "Ψωμί, ειρήνη, ελευθερία".
5. Οι στρατιώτες που επιτέθηκαν στους φοιτητές του Πολυτεχνείου ήταν Έλληνες.
6. Οι στρατιώτες επιτέθηκαν στο Πολυτεχνείο με τανκς.
7. Οι φοιτητές του Πολυτεχνείου ήταν άοπλοι.
8. Οι φοιτητές δε χρειάστηκαν ποτέ φάρμακα.

   Μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο για την κατασκευή της καρτέλας "σωστό-λάθος" από τον παρακάτω σύνδεσμο.

2 σχόλια:

  1. Μαρία, το link "Θεατρικά στιγμιότυπα" δεν είναι σωστό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διόρθωσα, ευχαριστώ! Για κάποιο λόγο ο σύνδεσμος είχε πρόβλημα!

      Διαγραφή