Κι όμως, ένα ζάρι μπορεί να δώσει μια άλλη νότα κατά την παράδοση ή εξέταση των θεωρητικών μαθημάτων.
Αρχικά ζητήστε από τον κάθε μαθητή να γράψει σε ένα χαρτάκι από μία ερώτηση που θα σχετίζεται με το συγκεκριμένο κεφάλαιο. Αριθμήστε τις ερωτήσεις. Ανάλογα με τον αριθμό των μαθητών σας χρησιμοποιήστε 1 ή 2 ζάρια. Κάθε παιδί που ρίχνει τα ζάρια πρέπει να απαντήσει στην ερώτηση που αντιστοιχεί στον αριθμό που θα φέρει. Αν στο τέλος έχουν μείνει λίγες ερωτήσεις (π.χ. η 2η και η 4η), ο μαθητής θα απαντήσει αυτήν που είναι πιο κοντά στον αριθμό που έφερε.
Μία παραλλαγή είναι να ετοιμάσει ο εκπαιδευτικός τις ερωτήσεις από πριν, σε αυτοκόλλητα post it και να τις κολλήσει στον πίνακα σε 6 σειρές. Ο μαθητής θα πρέπει να απαντήσει όποια ερώτηση θέλει από τη σειρά που αντιστοιχεί στον αριθμό που έφερε το ζάρι του. Όποιος απαντά σωστά κρατά το αυτοκόλλητο με την ερώτηση.
Οι παραπάνω ιδέες μπορούν να εφαρμοστούν είτε μετά την παράδοση του μαθήματος, για εμπέδωση, είτε κατά την εξέταση του μαθήματος.
Οι παραπάνω ιδέες μπορούν να εφαρμοστούν είτε μετά την παράδοση του μαθήματος, για εμπέδωση, είτε κατά την εξέταση του μαθήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου